Стати Дія Центром

Дізнайтеся, як приєднатися до мережі Дія Центрів

Що таке Дія Центр?

Сучасний державний сервіс у кожному куточку України.
Дія Центри — це мережа ЦНАП, в яких запроваджені єдині стандарти щодо якості надання послуг — зручно, швидко, просто та людяно.

Це one-stop shop із комплексом усіх необхідних послуг для громадян. Місце, де за один візит ви зможете розв'язати одразу кілька запитів. Замість кількох візитів заради однієї послуги.

Ваш ЦНАП може стати частиною мережі Дія Центрів, якщо відповідає 12 критеріям якості

Сервіс у Дія Центрах зручний, швидкий, сучасний, безбар’єрний, простий, людяний, надійний, досконалий, доступний, прозорий, привітний та дієвий.

Дізнавайтеся, як можна удосконалити ЦНАП, та заповнюйте гугл-форму, щоб команда Дія Центрів допомогла вам на шляху до сучасного державного сервісу! :)

*Центр має відповідати щонайменше одній з вимог, зазначених у кожному з критеріїв

Зручно

1. Впізнавана та зрозуміла вивіска «Дія Центр»
2. Розташування в центрі населеного пункту або іншому місці з розвиненою інфраструктурою
3. Безоплатне паркування авто

Швидко

1. Попередній запис до Центру
2. Запис через автоматизовану систему керування чергою
3. Кількість працівників у команді є достатньою для швидкого обслуговування громадян*
4. Макс. кількість адмінпослуг у єдиному просторі
5. Можливість отримати комплексні послуги (наприклад, єМалятко, ID-14 тощо)

* Відповідно до Примірного Положення ЦНАП
Відповідно до розпорядження КМУ від 16.05.2014 р. № 523

Сучасно

1. У дизайні приміщення використані рекомендовані* фонові та контрастні кольори
2. Безоплатний Wi-Fi
3. Місце для отримання послуг на порталі Дія та розвитку цифрових навичок

* Відповідно до Примірного Регламенту ЦНАП

Безбар’єрно

1. Центр розташований на першому поверсі або обладнаний ліфтом
2. У приміщенні є сходи, кнопки виклику, пандуси та поручні
3. Аудіопокажчики та тактильні елементи доступності: смуги, таблички, інформаційні позначки, мнемосхеми
4. Візуальні елементи доступності: написи на дисплеях, табло, піктограмах

Просто

1. Приміщення обладнане навігаційними вказівниками та схемами*
2. Постери з інформацією про нові цифрові можливості
3. Постери з покроковим алгоритмом, як отримати найпопулярніші адмінпослуги
4. Піктограми з ключовими принципами надання сервісу*
5. Центр має власний вебсайт або сторінку на сайті місцевої влади

* Завантажуйте матеріали для друку 
Рекомендований формат - А1

Людяно

1. Ігровий простір та сповивальний столик для відвідувачів із дітьми
2. Місця для дитячих візків
3. Вбиральня для людей з інвалідністю
4. Паркування транспортних засобів для людей з інвалідністю

Привітно

1. Адміністратори уважні, ввічливі, клієнтоорієнтовані та регулярно проходять підвищення кваліфікації*
2. Комфортний простір у приміщенні для очікування та відпочинку
3. Кав’ярня або кавовий апарат

* Вебінари Мінцифри та систематичне навчання працівників ЦНАП (зокрема, на платформі Дія.Центрів

Надійно

1. Надійність передання даних під час обслуговування забезпечується е-документообігом та під’єднанням до систем електронної взаємодії
2. Адміністратори забезпечують належну обробку персональних даних заявників, відповідно до вимог законодавства та методичних рекомендацій Мінцифри*

* Вебінар "Персональні дані: обробка та захист у ЦНАП"

Досконало

1. Можливість залишити відгук та оцінити роботу Центру і якість надання послуг
2. Ефективність роботи Центру можна простежити завдяки під’єднанню до системи онлайн-моніторингу

Доступно

У Центрі можна отримати основні та супутні сервіси*.

Основні:
✳️ сплата адмінзбору
✳️ оплата комунальних послуг
✳️ консультації щодо онлайн-послуг
✳️ консультації щодо бізнесу (Дія.Бізнес)

Супутні:
✴️ банкомат або відділення банку
✴️ безоплатна правова допомога
✴️ приймання громадян головою громади
✴️ відділення пошти
✴️ коворкінг-зона
✴️ конференц-зал
*принаймні 1 основний та 1 супутній сервіс
для громад із населенням більше 50 тис. — центр підтримки підприємців Дія.Бізнес, для громад із населенням менше 50 тис. — консультаційний стенд Дія.Бізнес

Прозоро

1. Послуги надаються у відкритому просторі, що складається з чотирьох основних секторів: приймання, інформування, очікування та обслуговування
2. Публічний дашборд ефективності Центрів і рейтинг точок доступу розміщено на платформі Дія.Центрів

Дієво

1. Можливість підтвердити особу та перевірити дійсність паспортних документів у застосунку Дія
2. Можливість поділитися копіями цифрових документів у застосунку Дія (ID-карткою або закордонним паспортом, довідкою ВПО, свідоцтвом про народження та ідентифікаційним номером) для отримання послуг
3. Можливість скористатися Гідом з державних послуг та знайти інформацію про те, як отримати будь-яку держпослугу

Бажаєте стати Дія Центром?


Заповніть анкету для подання запиту