Якісні сервіси у громадах: моніторинг, розвиток та цифровізація

Тривалість курсу: 12 годин
Рівень складності: середній
Категорія: Для працівників ЦНАП
Кредит ЄКТС:

Про що курс?

Як зрозуміти, чи ваші послуги справді якісні? Як зробити сервіс безбар’єрним для людей — навіть із мінімальними ресурсами?

 

Цей курс для тих, хто працює в ЦНАПах, фронт-офісах та громадах, і хоче покращити якість послуг на практиці. 

 

У 10 серіях ми покажемо, як вимірювати якість, як аналізувати дані й ухвалювати рішення, що реально змінюють клієнтський досвід. Розповімо, як працює моніторинг якості сервісів. Розглянемо на прикладах, як реінжиніринг змінює саму логіку надання послуг. Поділимося порадами, як залучати мешканців, комунікувати з ветеранами, створювати інклюзивне середовище й налагоджувати співпрацю з партнерами.

 

Кожна серія — це коротка розмова з експертами й експертками, які щодня працюють із цими питаннями. 

 

Долучайтеся та робіть ваш сервіс кориснішим для людей.

 

Освітній серіал створено Міністерством цифрової трансформації України у межах «Проєкту підтримки Дія», що Програма розвитку ООН (ПРООН) в Україні реалізує за фінансової підтримки Швеції.

Програма курсу:

Промо. Якісні сервіси у громадах: курс з розвитку публічних послуг

Промо. Якісні сервіси у громадах з розвитку публічних послуг

Серія 1 Публічна (електронна публічна) і адміністративна послуга: спільне й відмінне

Публічна (електронна публічна) і адміністративна послуга: спільне й відмінне.

Серія 1 Публічна (електронна публічна) і адміністративна послуга: спільне й відмінне.

Серія 2 Розвиток і впровадження моніторингу якості послуг в офлайн-фронт-офісах

Серія 2 Розвиток і впровадження моніторингу якості послуг в офлайн-фронт-офісах

Серія 2 Розвиток і впровадження моніторингу якості послуг в офлайн-фронт-офісах

Серія 3. Клієнтоцентричний підхід у державних послугах

Серія 3 Клієнтоцентричний підхід у державних послугах

Серія 3 Клієнтоцентричний підхід у державних послугах

Серія 4 Оцінка ефективності впроваджених рішень

Серія 4 Оцінка ефективності впроваджених рішень

Серія 4 Оцінка ефективності впроваджених рішень

Серія 5 Професійний розвиток у ЦНАП: інструмент досягнення високих стандартів обслуговування

Серія 5 Професійний розвиток у ЦНАП: інструмент досягнення високих стандартів обслуговування

Серія 5 Професійний розвиток у ЦНАП: інструмент досягнення високих стандартів обслуговування

Серія 6 Залучення громади та співпраця з міжнародними партнерами для покращення якості

Серія 6 Залучення громади та співпраця з міжнародними партнерами для покращення якості

Серія 6 Залучення громади та співпраця з міжнародними партнерами для покращення якості

Серія 7. Стратегічна роль керівника у досягненні високих показників діяльності офлайн-фронт-офісу

Серія 7. Стратегічна роль керівника у досягненні високих показників діяльності офлайн-фронт-офісу

Серія 7. Стратегічна роль керівника у досягненні високих показників діяльності офлайн-фронт-офісу

Серія 8 Безбар'єрність: створення інклюзивних умов для надання послуг

Серія 8 Безбар'єрність: створення інклюзивних умов для надання послуг

Серія 8 Безбар'єрність: створення інклюзивних умов для надання послуг

Серія 9 Цифровізація і брендинг: впізнаваність сучасного надавача послуг

Серія 9 Цифровізація і брендинг: впізнаваність сучасного надавача послуг

Серія 9 Цифровізація і брендинг: впізнаваність сучасного надавача послуг

Серія 10 Основи взаємодії з ветеранами: ефективна комунікація та якісне надання послуг

Серія 10 Основи взаємодії з ветеранами: ефективна комунікація та якісне надання послуг

Серія 10 Основи взаємодії з ветеранами: ефективна комунікація та якісне надання послуг

Фінальний тест