90% українців задоволені сервісом у ЦНАП

04 листопада 2021, 15:05

Перші результати всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг перевищили очікування Мінцифри. 90% людей, які відвідали ЦНАП цього тижня, залишилися задоволені сервісом. 

Українці залишили понад 6 000 відгуків у форматі телефонного інтерв’ю, через QR-постери, Viber- та SMS-опитування, а також на платформах Дія.Центрів. Понад 100 візитів здійснили «таємні відвідувачі». Найвище українці оцінили комфорт у приміщеннях, компетентність та мову працівників.

Круто бачити на власні очі трансформацію в наданні державного сервісу. ЦНАПи модернізують приміщення, впроваджують нові послуги та сервіси, постійно навчаються та підвищують стандарти. А всеукраїнська оцінка якості адмінпослуг дає кожному Центру можливість продемонструвати, наскільки фантастично їхні команди вміють надавати послуги”, — підкреслила заступниця Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська

Для порівняння: в лютому цього року показник задоволеності сягав 77%, за результатами опитування 2 000 респондентів у межах дослідження EU4PAR та Офісу реформ КМУ.

5 рекомендацій для ЦНАП, як працювати з відгуками:

  1. Переглядайте та опрацьовуйте всі відгуки щоденно
  2. Дякуйте за позитивні відгуки та мотивуйте працівників надавати сервіс ще якісніше
  3. Дякуйте і за негативні відгуки, адже вони допомагають виявити точки розвитку
  4. Формуйте план дій із покращення сервісу, який ви зможете реалізувати на власному рівні
  5. Якщо відвідувачі залишили свій контакт, зателефонуйте їм, щоб з’ясувати додаткові деталі та допомогти подолати складнощі.