Презентували освітній серіал від Дія.Центрів — «Якісні сервіси у громадах»

23 жовтня 2025, 14:15

Презентували освітній серіал від Дія.Центрів — «Якісні сервіси у громадах»

Що робить послугу справді якісною? Як створити безбар’єрний сервіс навіть тоді, коли ресурси обмежені?

Відповіді — у новому навчальному серіалі «Якісні сервіси у громадах: моніторинг, розвиток та цифровізація».

Для кого курс:
Працівників ЦНАП, цифрових лідерів, представників органів місцевого самоврядування — усіх, хто щодня створює сервіс для людей.

У 10 серіях експерти діляться, як:

  • вимірювати якість послуг і ухвалювати рішення на основі даних;
  • покращити рівень безбар’єрності: адаптувати простір і послуги, щоб не допустити дискримінації;
  • здійснювати моніторинг і бачити, де сервіс справді працює для людей;
    змінювати логіку надання послуг через реінжиніринг;
  • залучати мешканців, комунікувати з ветеранами;
  • будувати партнерства, що посилюють громаду.

«Наша спільна мета — зробити сервіс в Україні найзручнішим і найдоступнішим у світі. І без навчання та покращення навичок цього не досягти. Вдячна експертам за поширення досвіду, а партнерам — за підтримку»,  — сказала керівниця управління розвитку адмінпослуг Мінцифри України Марина Бобраніцька 

Кожна серія — це коротка розмова з експертами й експертками, які щодня працюють із цими питаннями. 

Під час презентації серіалу Олена Урсу, керівниця групи проєктів з демократичного врядування ПРООН в Україні, зазначила, що організація незмінно підтримує уряд та громади України у наданні якісних публічних послуг громадянам, навіть у часи війни

«Ми переконані, що саме людина, її потреби та комфорт мають бути у фокусі будь-яких публічних послуг. Новий серіал покликаний допомогти працівникам ЦНАПів та інших державних установ, які щодня надають послуги мільйонам українців, дізнатися більше про те, як застосовувати людиноцентричний підхід на практиці. Вони отримають необхідні знання і практичні інструменти, щоб підвищувати якість сервісів у своїх громадах. Це ще один крок до створення якісних, доступних і безбар’єрних публічних послуг для всіх людей в Україні», – сказала вона.

«Безбар’єрність — стала норма, яка має бути впроваджена в усіх сферах життя людини. У сфері надання державних послуг вона надзвичайно важлива, адже громадяни приходять у ЦНАП, щоб закрити свої критичні потреби. Для того, щоб кожна і кожний могли зробити це швидко й зручно, маємо прибрати всі бар’єри, які цьому заважають. Це тривалий процес, який починається з вивчення потреб людей, які обслуговуються в ЦНАП, постійного навчання та покращення навичок співробітників», — зазначила Тетяна Ломакіна — Радниця-Уповноважена Президента України з питань безбар’єрності.

Долучайтеся та робіть ваш сервіс кориснішим для людей.

Дивіться серіал за посиланням на платформі Дія.Центрів:

Освітній серіал від Дія.Центрів — «Якісні сервіси у громадах»

Для перегляду курсу авторизуйтесь на платформі в якості працівника.

Освітній серіал створено Міністерством цифрової трансформації України у межах «Проєкту підтримки Дія», що Програма розвитку ООН (ПРООН) в Україні реалізує за фінансової підтримки Швеції.