Мінцифра та органи місцевого самоврядування: взаємодія та підтримка під час повномасштабної війни

23 червня 2022, 15:16

Сьогодні директорка Директорату системного розвитку надання адміністративних послуг Олеся Цибулько долучилася до онлайн-конференції «Від громади до громади: взаємодопомога на рівні ОМС». Ключові моменти про дії ЦНАП під час повномасштабної війни — нижче.

Повномасштабна війна внесла корективи в нашу роботу. Але Мінцифра діє, попри всі обставини.

З перших днів ЦНАП працюють на фронті турботи — допомагають переселенцям отримати гуманітарну допомогу та знайти житло. А для зручності українців Мінцифра створила чатбот Турботник, де кожний громадянин може отримати інформацію про надання допомоги. Він доступний у Telegram — @turbotnyk_bot та у Viber — за лінком у браузері: https://tinyurl.com/turbotnyk.

До ініціативи вже долучилися близько 120 ЦНАПів, а 50 тисяч людей змогли отримати допомогу.

За цей період до Мінцифри звернулися з приводу пошуку роботи 140 працівників, які були вимушені переміститися до безпечніших регіонів. 40 із них мали змогу пройти стажування в Центрах різних регіонів завдяки нашій співпраці з PROSTO «Підтримка доступності послуг в Україні».

Увесь цей час на Гіді з держпослуг ведеться постійний перегляд та оновлення понад 2200 сервісів, враховуючи зміни. Усі послуги систематизовані за 18 категоріями та за 37 життєвими подіями та ситуаціями.

Під час воєнного стану на Гіді ми створили окрему категорію «Захист громадян під час війни», у якій зібрали всю потрібну інформацію про послуги від держави для переселенців та постраждалих під час війни. Також для полегшення пошуку послуг, необхідних під час війни, на Гіді створено життєву подію «Мені потрібна допомога під час війни».

На Платформі Дія.Центрів було розміщено два дашборди:

До початку повномасштабного вторгнення в Україні функціонували 22 Дія.Центри. Тепер у нашій мережі +3: на Рівненщині, Тернопільщині та Черкащині. І Мінцифра продовжує роботу з громадами в напрямку відкриття нових Центрів.