Щоденник Луцького ЦНАПу під час повномасштабної війни

[24 лютого 2022 року]. Не могли дозволити собі чекати та придивлятися до нових умов. Почали одразу діяти.

У перші тижні працювали з 8:00 до 20:00 без вихідних. Адміністратори ЦНАП долучилися до діяльності Луцького центрального пункту допомоги, який був створений за ініціативи Луцького міського голови для оперативного реагування на потреби військових та постраждалих від бойових дій. Вони почали збирати все необхідне, сортувати та відправляти в зону бойових дій. Бо робота завжди має бути про користь для інших. Навіть якщо загальнодержавні реєстри відключають.

Далі команда припинила стежити за датами в житті. Адже, як і всі українці, лишилася серцем у 24 лютому.

[Час, коли не було доступу до держреєстру]. Діяли за допомогою багатоканальних ліній — Facebook, Instagram, електронні засоби зв’язку та цілодобові гарячі лінії. Саме через них адміністратори консультували, роз’яснювали та інформували громадян у ситуації воєнного стану.

Тільки на гарячу лінію надійшло понад 4 тисячі звернень щодо реєстрації та отримання допомоги ВПО, можливості долучення до ТРО, функціонування сигналів повітряної тривоги та переліку укриттів. Також мали запити щодо гуманітарної допомоги.

[Час, коли відкрили доступ до держреєстру]. Перейшли до надання адміністративних послуг.

Що ті обмеження доступу до окремих реєстрів? Хіба вони зможуть зупинити бажання давати швидкий та людяний сервіс усім, хто цього потребує? Питання риторичне. Надані адміністраторами 17 тисяч послуг під час воєнного стану в ЦНАП є підтвердженням цього.

Інші адміністратори на чолі з директоркою та її заступником продовжили працювати для забезпечення необхідним військовослужбовців, бійців тероборони та вимушено переміщених у Луцьку громаду осіб.

А тепер трохи про підтримку ВПО та українців, які постраждали внаслідок бойових дій, від ЦНАПу в місті Луцьк.

Організували:

  • збір від населення та партнерів з інших країн предметів першої необхідності та надання їх потерпілим в організованому пункті допомоги;
  • інформування з питань отримання послуг за допомогою багатоканальних ліній, соціальних мереж, зокрема про можливості поселення у громаді;
  • співпрацю з партнерами — благодійним фондом «Рокада» на Волині, Управлінням Держпраці у Волинські області — для консультування у ЦНАП внутрішньо переміщених осіб із юридичних, соціальних, трудових питань, а також задля надання психологічної підтримки;
  • надання послуг з оформлення повідомлень про пошкоджене майно через війну;
  • прийом документів для компенсаційних виплат лучанам, які прихистили внутрішньо переміщених осіб;
  • створення можливості подання документів на адміністративні послуги онлайн;
  • консультування щодо отримання послуг у застосунку Дія.

А для зручності клієнтів ЦНАП у місті Луцьку в умовах воєнного стану відновили роботу двох філій у найбільш густонаселених мікрорайонах. Їхній фокус зосереджений передусім на наданні допомоги ВПО.


[Що далі?].

Працівники ЦНАП щомісячно відраховують частину заробітної плати для потреб Збройних сил України, а також долучилися до благодійного онлайн-забігу «Наближаємо перемогу», метою якого був збір коштів для 14-ї окремої механізованої бригади імені князя Романа Великого. Не можемо (й не хочемо) припиняти захоплюватися.

Кожен день для ЦНАП у місті Луцьку спрямований на пошук нових шляхів допомоги для постраждалих у час війни. Цьому сприяє гуртування з іншими структурними підрозділами міської ради, державної влади, волонтерами, благодійними організаціями, військовими. 

Переконані, що спільна робота, посильна допомога кожного, уважне ставлення одне до одного, повага та терпіння приведуть нас до перемоги. Ось побачите!


Матеріал підготовлено директором департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради Ларисою Карп’як.