Щоденник Харківського ЦНАПу під час повномасштабної війни
ЦНАП Мереф’янської громади досі пам’ятає, коли прийняв свого першого відвідувача. Це трапилося 9 вересня 2019 року. На момент відкриття кількість адміністративних послуг становила близько 200. Наразі їх 289. У приміщенні ЦНАПу надають соціальні, пенсійні послуги, послуги центру зайнятості, послуги БТІ, послуги ДРАЦС безпосередньо фахівцями цих установ. А отже, це дає змогу громадянам отримати всі послуги в одному місці.
Упродовж 2021 року було встановлено другу робочу станцію Державної міграційної служби для оформлення паспортних документів. Завдяки цьому ми не лише розширили прийом українців за межі нашої громади, а також почали наповнювати міський бюджет адміністративним збором від надання таких послуг.
[24 лютого 2022 року]. Ми шоковані. Боляче. Страшно. Незрозуміло. Як і всі українці, сподіваємося на швидке завершення війни.
Однак ось вже о 6:00 у приміщенні нашого ЦНАПу організовано збір та видачу гуманітарної допомоги. Сильно пишаємося жителями нашої громади. Адже, попри все, вони активно приносили до Центру їжу, одяг, ліки.
А ще ми почали волонтерити та готувати. Багато. Вирішили робити це щодня. Бо залишатися осторонь — це не про нас. Ми про допомогу та підтримку. Особливо в цей нелегкий час.
Не знаю, як тримається наша команда та команда міської ради, але вони ще й продовжують відповідати на дзвінки та консультувати жителів.
[Перші місяці після 24 лютого 2022 року]. Волонтеримо, волонтеримо та ще раз волонтеримо.
Починаючи з квітня 2022 року, спеціалісти відділів ЦНАП розпочали прийом внутрішньо переміщених осіб для надання їм статусу ВПО та оформлення допомоги.
Щодня через наших спеціалістів оформляємо близько 200 громадян. Працюємо вдень і вночі. Також здійснюємо державну реєстрацію актів цивільного стану громадян, а саме — оформлення свідоцтва про смерть, народження, шлюб.
Крім цього, здійснюємо виїзні прийоми громадян у селі Яковлівка Харківської області. Вона сильно постраждала від авіаударів 3 березня 2022 року. Більшість жителів села залишилися без домівок та опори. Наше завдання — допомагати всім, чим можемо.
До того ж ми дуже швидко навчилися та почали організовувати правильну евакуацію в разі повітряної тривоги. Адже безпека життя кожного — наш пріоритет.
[На період дії воєнного стану]. Доступ до всіх державних реєстрів було заблоковано. Проте всі працівники Центру приймали внутрішньо переміщених осіб на підставі Розпорядження міського голови про надання повноважень з оформлення довідок ВПО та допомоги ВПО.
[Що тепер?]. Наразі через наш Центр надається вже 79 адміністративних, соціальних послуг.
Ми віримо, що кожна дія має значення. Особливо зараз. Наша місія — помічати будь-які можливості нею скористатися. І завдяки згуртованості нашого колективу та великому бажанню бути важливою та необхідною ланкою в наданні якісного сервісу ми й продовжуємо надавати послуги.
Як керівник ЦНАП, я завжди поруч зі своїми працівниками.
Якщо немає відповіді на якесь запитання, ми разом шукаємо її та разом завжди знаходимо шляхи розв'язання проблеми.
Разом ми приймаємо громадян, консультуємо телефоном, надаємо допомогу нашим громадянам.
У зв’язку з введенням воєнного стану, графік роботи ЦНАП трохи змінився — ми не працюємо до 20:00. Проте ми працюємо щодня (вихідний — неділя) і без перерви.
Наша постійна праця дає розуміння, що ми завжди поруч. І результати вже бачимо. Адже інколи жителі приходять просто до Центру, щоб висловити вдячність та поділитися своїми думками.
Віра в те, що наша праця допомагає громадянам, надає нам крила. Ми переможемо. Безсумнівно.
Матеріал підготовлено керівником ЦНАПу Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради Харківської області Оксаною Буліпоп.
Інші історії